window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

89/10/27
10:0 ص

 

دانلود سخنرانی ضد فراماسونری استاد رائفی در یکی از دانشگاههای تهران سال 88

 

لینک سایت Fars.tv ( قابلیت نمایش آنلاین و دانلود مستقیم )

 

قسمت 1   |   قسمت 2   |   قسمت 3

 

قسمت 4   |   قسمت 5   |   قسمت 6   |   قسمت 7

 

دانلود مستقیم فایل از سرور MediaFire

 

قسمت 1 ( 153 MB )   |   قسمت 2 ( 165 MB )   |   قسمت 3 ( 140 MB )   |   قسمت 4 ( 20 MB )

منبع : http://anti666.ir


89/10/27
9:38 ص

فتنه

گاهی سکوت کردن، کنار کشیدن، حرف نزدن خودش کمک به فتنه است. در فتنه همه بایستی روشنگری کنند، همه بایستی بصیرت داشته باشند. این فتنه هایی که دشمن برپا کرده بود،امید بسته بود که شاید بتواند از این آب گل آلود بتواند ماهی بگیرد، بحمدالله این فتنه ها تمام شد.هر فتنه ای در مقابل حق، در مقابل ملّت هوشیار از بین خواهد رفت، گردو غبار فرو خواهد نشست


89/10/27
9:36 ص

جنگ نرم

امروز جمهوری اسلامی، نظام اسلامی مواجه با یک جنگ عظیمیست لاکن جنگ نرم ، جنگ نرم ...

در تهاجم نظامی شما طرفتان را می شناسید، دشمنتان را می شناسید، امّا در تهاجم معنوی، تهاجم نرم دشمن را شما در مقابل خودتان نمی بینید، هوشیاری لازم است.

اولویت با آن چیزیست که امروزه به ان می گویند جنگ نرم، یعنی جنگ بوسیله ابزارهای فرهنگی، بوسیله دروغ، بوسیله شایعه پراکنی، با ابزارهایی که 10 سال قبل و 15  سال قبل و 30 سال قبل نبود، امروز گسترش پیدا کرده.

امروز جنگ نظامی با ما خیلی محتمل نیست، لاکن جنگی که وجود دارد از جنگ نظامی اگر خطرش بیشتر نباشد کمتر نیست. در جنگ نظامی دشمن به سراغ سنگرهای مرزی می آید، مراکز مرزی ما سعی می کند منهدم کند تا بتواند نفوذ کند در مرز، در جنگ روانی و آن چه که امروز به آن جنگ نرم گفته می شود در دنیا، دشمن به سراغ سنگرهای معنوی می آید که آنها را منهدم کند، به سراغ ایمانها، معرفتها، عزمها، پایه ها و ارکان اساسی یک نظام ، یک کشور به سراغ اینها می آید که اینها را منهدم کند.

در یک چنین وضعیتی چه چیزی بیش از همه برای انسان مهم است، بصیرت ، که بنده بارها بر روی این تکیه می کنم بخاطر همین. بدانند مردم دارد چه اتفاقی می افتد، ببینند آن دستی را که دارد صحنه گردانی می کند، صحنه را شلوغ می کند تا در خلال شلوغی های مردم یک عضو عنصر خائنی، یک عنصر دست نشانده ای، دست آموزی بیاید کاری که آنها می خواهند را انجان بدهند و نشود آن را پیدا کرد در بین مردم.


89/10/27
9:33 ص

تهاجم فرهنگی

امروز دنیای اسلام،با تهاجم سیاسی و فرهنگی و تبلیغاتی همه جانبه دشمنان اسلام مواجه است.دشمن از راه اشائه فرهنگ غلط، فرهنگ فساد و فحشاء سعی می کند جوان های ما را از ما بگیرد با اشائه فساد و فحشاء، کاری که از لحاظ فرهنگی دشمن می کند یک شبیخون فرهنگیست، یک غارت فرهنگیست، یک قتل عام فرهنگیست.


89/10/27
9:30 ص

انقلاب رنگی

خیال کردند ایران هم گرجستان است، یک سرمایه دار صهیونست آمریکایی طبق ادعای خودش که در رسانه ها، در بعضی از مطبوعات نقل شده،گفت من 10 میلیون خرج کردم در گرجستان انقلاب مخملی به راه انداختم، حکومتی را بردم ، حکومتی را آوردم، احمق ها خیال کردند جمهوری اسلامی ایران، با کجا مقایسه می کنید ایران را. مشکل دشمنان ما اینست که ملّت ایران را هنوز هم نشناخته اند.


89/10/22
12:41 ع

تیزری از مستند یزدان تفنگ ندارد ، کاری از حسین شمقدری

مستند برگزیده اولین جشنواره مردمی فیلم عمار

کلیپ تصویری

3gp ، حجم 2.33 مگابایت ، لینک دانلود مستقیم / غیرمستقیم

wmv ، حجم6.07 مگابایت ، لینک دانلود مستقیم / غیرمستقیم

سایت رسمی یزدان تفنگ ندارد

برای دانلود مستند به صورت کامل از لینک رو به رو استفاده نمایید (لینک ورود)


  

89/10/22
12:39 ع

کلیپ صوتی سخنان دکتر عباسی در مورد انتطار فرج

با فرمت mp3 , با حجم 855 کیلوبایت

لینک دانلود مستقیم / غیرمستقیم

منبع کلیپ دیا


89/10/19
6:33 ع

 

سرمایه های اساسی یک ملّت هین چیزهایی است که نشانه بصیرت، نشانه عزم، نشانه بیداری و آگاهیست، اینها را باید نگه داشت. ببینید برادران و خواهران من، عزیزان من، ملّت ما بوسیله ی، از یک طرف سردمداران فاسدی که بر کشور حاکم بوده اند، ازیک طرف  قردت های مستکبری که سلطه ی بر جهان را موردنظر  قرار داده بودند، و دنبال می کردند سالهای متمادی زیر فشار قرار گرفته است، ما را عقب نگه داشته اند.ما ملّتی نیستیم از لحاظ میراث تاریخی و علمی که وقتی فهرست دانشمندان و دانشوران و افتخارات و ابتکارات علمی دنیا را ذکر می کنند ما در اواخر جدول قرار بگیریم، ما باید در صدر جدول باشیم این سابقه ماست، این استعداد ماست ، آن کسانیکه موجب شدند ایران، ایران بزرگ، ایران متمدن، ایران برخوردار از روح اسلامی در میدان علم ، میدان پیشرفت مادی و معنوی عقب بماند در یک دوران طولانی، اینها در حق ملّت ما خیانت کرده اند، جنایت کرده اند، انقلاب آمد و دست اینها را کوتاه کرد، ما باید این راه را طی کنیم، ما باید همت کنیم ، ما باید مناسبات غلطی را که موجبات عقب ماندگی ملّتها از جمله  ملّت خود ما شده است، این مناسبات را باید عوض کنیم، تغییر بدهیم، ما باید جبران کنیم عقب ماندگی های گذشته را، همه اینها نیاز دارد به همت، نیاز دارد به عزم، نیاز دارد به امید.


89/10/18
6:20 ع

حسین بن علی (ع)، عاقبت اینکار را می دانست ، نباید تصور کرد که حضرت چشمش را بست برای رسیدن به قدرتی که البته  هدف آن قدرت مقدس است، برای این رفت ، نه لزومی ندارد که یک نگاه روشنفکرانه  ما را به این جا بکشاند نخیر.عاقبت این راه هم بر  حسب محاسبات دقیق قابل حدس بود برای امام حسین(ع)، با روشن بینی امامت واضح بود. اما مسئله مهم است ، مسئله اونقدر اهمیت دارد که وقتی شخصی با نفاست جان حسین بن علی (ع)، در مقابل این مسئله قرار می گیرد باید جان خود را در طبق اخلاص ببرد میدان، این درس است، برای مسلمانان تا روز قیامت. این درس عمل هم شده است ، این درس اینطور نبود که فقط سرمشقی روی تخته سیاه بنویسند بعد هم پاک شود، نه این با رنگ الهی  در پیشانی تاریخ اسلام ثبت شد و ندا داد و پاسخ گرفت تا امروز. در محرو سال 1342 امام بزرگوار ما از این منشاء استفاده کرد و آن حادثه عظیم بوجود آمد، حادثه 15 خرداد، در محرم سال 1357 امام عزیز ما باز از همین حادثه الهام گرفت و گفت خون بر شمشیر پیروز است و آن حادثه تاریخی بینظیر، یعنی انقلاب اسلامی پدید آمد، این مال زمان خود ماست، جلوی چشم خود ماست،در طول تاریخ این پرچم، پرچم فتح و ظفر بوده است برای ملّتها، در آینده همینگونه باید باشد و همینگونه خواهد بود. این بخش منطق، منطقی است، عقلانی است، استدلال در آن است حرکت امام حسین (ع)، صرف یک نگاه عاطفی مسئله را تفسیر نمی کند قادر نیست بر تحلیل جوانب این مسئله.

اندیشه شیعی


89/10/18
5:56 ع

 

مستند فاز 3

این مستند، تبیین کننده حکومت دجال است که هم اکنون در اسراییل به حکومتش ادامه میدهد . مستند فاز 3 در واقع نشان دهنده تدرجی قدرت دجال از حکومت بریتانیا(فاز 1) حکومت آمریکا (فاز 2) و حکومت نا مشروع اسرائیل (فاز 3) است . 

و با نابودی نسبی (نابودی از درون یه وسیله مردمان جهان) اسراییل و متفکرانش در سرارسر جهان زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم خواهد شد

برای دانلود مجموعه دیدنی فاز 3 که توسط موسسه فرهنگی موعود ترجمه و آماده شده است روی هر قسمت کلیک نمایید. جهت خرید مجموعه کامل نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی یاران شاپ مراجعه کنید.

دانلود در ادمه مطلب

ادامه مطلب...

پیام رسان

+ این رو خودم برای اولین بار اپ کردم > خیانت ال صعودی به دستور فراماسون ها

+ دوستان چطور باید کلمات کلیدی رو در قسمت مشخصات فردی از هم جدا کرد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ