window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
1 2 3 4 >

89/12/28
1:19 ص

دانلود سخنرانی جهان متوالی - دکتر عباسی  89/10/30

 این جلسه ، ادامه مبحث جهان موازی (3) ( جلسه 250 ) میباشد

مجموعه کلاسهای کلبه کرامت / جلسه 251

کیفیت : بالا | حجم : 216 | زمان : 55 دقیقه

لینک مدیافایر :  قسمت 1 | قسمت 2

لینک کمکی :  قسمت 1 | قسمت 2

منبع برای حقیقت جویان


89/12/28
1:15 ص

دانلود برنامه کنکاش با حضور دکتر عباسی 89/12/22

  موضوع : رویدادها و راهکار های غرب برای نظم جهانی 2012

به صورت کامل

کیفیت : خوب | حجم : 150 مگابایت | زمان 40 دقیقه

" کلیک کنید "

فایل صوتی : " کلیک کنید "

منبع برای حقیقت جویان


89/12/28
1:13 ص

 

دانلود برنامه راز | موضوع : تحلیل مستند ضد ایرانی " ایرانیوم "
کیفیت : متوسط  |  زمان : 1:11 دقیقه | حجم : 184 مگابایت

" فایل تصویری "

فایل صوتی : " کلیک کنید "

با عرض پوزش ، متاسفانه چند دقیقه اولش نیست

منبع برای حقیقت جویان



  

89/12/28
1:7 ص


 دوستان با کمک سایت آپلودفا میتونید لینکهای مدیافایر را بسرعت و بدون ورود به مدیافایر، مستقیم کنید. کافیه پس از ورود و عضویت سریع و رایگان در آپلودفا، با رفتن به بخش upload filse و سپس گزینه ی URL leech لینک مدیافایر موردنظر را وارد و دکمه Upload را فشرده پس از چند لحظه روی لینکی که به شما میده کلیک و دکمه دانلود که ظاهر شد رو بزنید تا لینک مستقیم برای دانلود به شما داده بشه.
ورود به آپلودفا:
http://uploadfa.com/free3785.html


 آموزش تصویری نحوه مستقیم کردن لینکهای مدیافایر بدون ورود به سایت مدیافایر
در قالب فایل pdf:
http://uploadfa.com/files/8/1e1mkos02xlxf6/Uploadfa.pdf



روش دوم رایگان : " کلیک کنید "


 


  

89/12/26
8:39 ع

آیا شما اکثرا از مردم نمی‌شنوید که: ولی‌فقیه که مشکلات را می‌داند، قدرت هم که دارد چرا حل نمی‌کند؟ می‌دانید الان مردم چقدر بی‌جا انتظاراتی از ولی‌فقیه دارند. مردم انتظار دارند ولی‌فقیه به جای اندیشه و فکر مردم بیاید خرابی‌ها را اصلاح کند. این کار را حضرت علی هم نمی‌کرد؛ پیغمبر هم نمی‌کرد...

کلیپ صوتی از حاج اقا پناهیان

دانلود

منبع گرداب


89/12/24
10:8 ع


امروز برای شما عزیزان فیلم مستند بسیار زیبا و فوق العاده جذاب رازهای پنهان در دلار آمریکا را آماده و قرار دادیم .   آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه رازهایی در این تکه کاغذ وجود دارد چرا تمام بیشتر اشکال در دلار را میشماریم به عدد 13 می رسیم شاید دلیلش عدد شانس و عدد جادوگری هست که سال ها پیش در روم باستان به این عدد نصبت می دادند باشد یا شاید هم نه یک راز مدرن تری است و چیز دیگری می خواهد بفهماند حالا در این مستند شما به همراه بزرگترین کارشناسان و مورخان به حل این راز می پردازید امیدواریم از دیدن این مستند فوق العاده زیبا لذت ببرید .

  دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل :290  مگابایت

پسورد فایل : www.markazdownload.com

منبع : ضد شیطان پرستی


89/12/22
1:20 ص

تمام بنیانگذاران آمریکا همگی ماسون بوده و بیشتر آنها مقام «استادی» داشتند و به طور هم زمان عضو «سازمان گل- صلیب» هم بودند که خود نسخة دیگری از ماسونی گری بود؛ در میان آنها کسانی هم دیده می شوند که به تشکیلات ماسونی دیگری به نام «ایلومیناتی» (اشراقی گری) وابسته بودند. در نوشته های رابرت هیرونیموس، از قریب به پنجاه نفر مورخ باطن گرایی که با بنیانگذاران آمریکا مرتبط بوده اند، نام برده می شود که همگی ماسون بوده اند.

فراماسونری و گروه جمجمه و استخوان”Skull and Bones”

ادامه مطلب...

89/12/22
1:7 ص

این کلیپ درمورد فتنه ای که قرار است در آینده ی نزدیک اتفاق بیفتند . به اتفاق نظر بسیاری از محققین برجسته، فتنه ی آینده به احتمال بسیار زیاد فتنه ی قبل از دجال خواهد بود؛ موجب ریزش بسیاری از سست ایمان ها خواهد شد . فتنه ی آینده که فتنه ی 88 مقدمه ی آن بود؛ تمامی منافقان را از رسوا خواهد کرد و زمینه برای ظهور آماده تر خواهد شد . 

تنها راهکار موثر برای کم تر آسیب دیدن از این فتنه، حمایت بیش از پیش از ولی فقیه، حضرت امام خامنه ایست . همان که با سخنان خود فتنه ی 88 را درهم شکست . تنها رسیمان مطمئن در آستانه ی ظهور، ولی فقیه است . به همین دلیل باید بیش از پیش آن هم در شرایط حال از ایشان حمایت کنیم و به فرمایشاتشان بیشتر عمل کنیم .

این کلیپ در حقیقت تنها هشداری ایست برای آنان که امروز آگاه اند .

نام کلیپ :  فتنه آخر
سازنده : گروه مستند سازی نشانه
زمان کلیپ : 00:06:03
حجم فایل دانلود : 8.0 مگابایت
فرمت کلیپ : Wmv
کیفیت : متوسط 

 

دانلود از لینک مستقیم 

دانلود از لینک غیر مستقیم 


  

89/12/21
1:4 ص

به گزارش جهان حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام ) فرموده است: در شگفتم برای کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار کلمه پناه نمی برد!

به گزارش مشرق به نقل از جهان،1 - در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حسبنا الله و نعم الوکیل» (آل عمران ایه 171) پناه نمی برد. در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است: پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند، و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جستند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند، و هیچگونه بدی به آنان نرسید.

2- در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین» (سوره انبیاء آیه 87 ) پناه نمی برد. زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است: «پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می بخشیم.» (سوره انبیاء آیه 88)
3- در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد» (سوره غافر آیه 44) ... پناه نمی برد. زیرا خداوند به دنبال ذکر فوق فرموده است: «پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت.» (سوره غافر آیه 45)

4 - در شگفتم برای کسی که طالب دنیا و زیباییهای دنیاست چگونه به ذکر «ماشاءالله لا قوه الا بالله» پناه نمی برد، زیرا خداوند بعد از ذکر یاد شده فرموده است: «مردی که فاقد نعمتهای دنیوی بود، خطاب به مردی که از نعمتها برخوردار بود) فرمود: اگر تو مرا به مال و فرزند، کمتر از خود می دانی امید است خداوند مرا بهتر از باغ تو بدهد.»


  

پیام رسان

+ این رو خودم برای اولین بار اپ کردم > خیانت ال صعودی به دستور فراماسون ها

+ دوستان چطور باید کلمات کلیدی رو در قسمت مشخصات فردی از هم جدا کرد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ