window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");

89/10/27
9:36 ص

جنگ نرم

امروز جمهوری اسلامی، نظام اسلامی مواجه با یک جنگ عظیمیست لاکن جنگ نرم ، جنگ نرم ...

در تهاجم نظامی شما طرفتان را می شناسید، دشمنتان را می شناسید، امّا در تهاجم معنوی، تهاجم نرم دشمن را شما در مقابل خودتان نمی بینید، هوشیاری لازم است.

اولویت با آن چیزیست که امروزه به ان می گویند جنگ نرم، یعنی جنگ بوسیله ابزارهای فرهنگی، بوسیله دروغ، بوسیله شایعه پراکنی، با ابزارهایی که 10 سال قبل و 15  سال قبل و 30 سال قبل نبود، امروز گسترش پیدا کرده.

امروز جنگ نظامی با ما خیلی محتمل نیست، لاکن جنگی که وجود دارد از جنگ نظامی اگر خطرش بیشتر نباشد کمتر نیست. در جنگ نظامی دشمن به سراغ سنگرهای مرزی می آید، مراکز مرزی ما سعی می کند منهدم کند تا بتواند نفوذ کند در مرز، در جنگ روانی و آن چه که امروز به آن جنگ نرم گفته می شود در دنیا، دشمن به سراغ سنگرهای معنوی می آید که آنها را منهدم کند، به سراغ ایمانها، معرفتها، عزمها، پایه ها و ارکان اساسی یک نظام ، یک کشور به سراغ اینها می آید که اینها را منهدم کند.

در یک چنین وضعیتی چه چیزی بیش از همه برای انسان مهم است، بصیرت ، که بنده بارها بر روی این تکیه می کنم بخاطر همین. بدانند مردم دارد چه اتفاقی می افتد، ببینند آن دستی را که دارد صحنه گردانی می کند، صحنه را شلوغ می کند تا در خلال شلوغی های مردم یک عضو عنصر خائنی، یک عنصر دست نشانده ای، دست آموزی بیاید کاری که آنها می خواهند را انجان بدهند و نشود آن را پیدا کرد در بین مردم.


پیام رسان

+ این رو خودم برای اولین بار اپ کردم > خیانت ال صعودی به دستور فراماسون ها

+ دوستان چطور باید کلمات کلیدی رو در قسمت مشخصات فردی از هم جدا کرد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ