window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
< 1 2 3 4 >

89/12/21
12:41 ص

  مستند" ظهور بسیار نزدیک است" مردود است  مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای مستند \\"ظهور بسیار نزدیک است\\" را رد و مستندات آن را برگرفته از کتب غیرمعتبر اعلام کرد.   

   

به‌ گزارش مشرق به نقل از مهر در قم، در اطلاعیه مرکز تخصصی مهدویت آمده است: مدتی است که برخی اظهار نظر‌ها و عرضه سی‌دی‌هایی پیرامون تحقق برخی علایم و تطبیق بعضی از نشانه‌های ظهور با برخی از شخصیت‌ها، فضای کشور را فراگرفته و موجب التهاب و تشویش افکار عمومی شده است، نمونه جدید تطبیق‌سازی که به صورت گسترده نیز در کشور پخش شده فیلم مستند "ظهور بسیار نزدیک است" می‌باشد.  در ادامه اطلاعیه آمده است: مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با توجه به وظیفه‌ای که در عرصه تحقیق و تبلیغ مهدویت دارد، به کارشناسی در این زمینه پرداخت و تعدادی از محققین این مرکز به بررسی آن پرداختند با تحقیق کاملی که در این زمینه شد، روشن شد این فیلم و مشابه آن بر اساس روایت ضعیف و مردود تهیه شده است و از کتبی استفاده شده که اعتبار لازم را ندارند و در موارد متعدد نیز مطالب بدون سند و مدرک مطرح شده است، علاوه بر این که تطبیق علائم با برخی افراد به علت محدودیت علم و امکان خطا و اشتباه در شناخت مصادیق نه تنها کار ناپسند و مردودی است، بلکه پیامدهای خطرناکی همچون ایجاد شک و تردید در اصل مهدویت را در مخاطبین به دنبال خواهد داشت.  در پایان اطلاعیه امده است: لذا این‌گونه فیلم‌های مستند و فعالیت‌هایی مانند آن، از نظر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم مردود بوده و مطالب آن اعتبار ندارد.  برای توضیح بیشتر در این زمینه به سایت مرکز تخصصی مهدویت قم به نشانی www.mahdi313.org مراجعه نمایید.


  

89/12/20
12:55 ص

 

 

استاد رحیم پور ازغدی - انقلاب آخر الزمان، نجات سراسری

حجم : 4،323 مگابایت / فرمت mp3

دانلود کلیپ صوتی

دانلود فایل


  

89/12/20
12:45 ص

 

استعمار نوین در کلام دکتر حسن عباسی

حجم : 1،268 مگابایت / فرمت 3gp 

دانلود کلیپ تصویری

دانلود فایل


89/12/17
11:31 ص

جهان موازی 3

 

جهان موازی (3) + تحلیل سریال Fringe - دکتر عباسی - 89/10/30

 

مجموعه کلاس های کلبه کرامت / جلسه 250

 

فرمت فایل تصویری : Mp4 | زمان : 2 ساعت و 22 دقیقه | حجم : 530 مگابایت

 

part1  |  part2  |  part3  |  part4  |  part5  |  part6

منبع برای حقیت جویان


89/12/17
11:26 ص

 "من و تو" چگونه می خواهد "سبک زندگی" ایرانیان مسلمان را تغییر دهد؟

گویا دیپلماسی عمومی «روباه پیر» در دوران استعمار نو و فرانو، امیدوار است که مخاطب ایرانی با هر ذائقه و نیازی به رسانه، اعم از اطلاع‌یابی و خبر یا سرگرمی و تفریحی، از روبه‌روی شبکه‌های فارسی زبان انگلیسی، جای دیگری نرود.

 

 از اواخر تابستان 1389، مسافران ایرانی‌ای که وارد فرودگاه دبی می‌شدند، با بیلبوردی روبه‌رو می‌شدند که تبلیغی بر آن نقش بسته بود و خبر از آمدن یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان دیگر می‌داد: من و تو (manoto).
6 آبان 1389 (28 اکتبر 2010) ضمن اینکه سالروز تولد رئیس جمهوری اسلامی ایران (آقای دکتر احمدی‌نژاد) است، روز راه‌اندازی دو شبکه تلویزیونی فارسی زبان نیز هست: یکی خود را شاخه‌ای از رسانه اتحادیه اروپا (یورو نیوز) می‌داند و در لیون فرانسه متولد می‌شود و دیگری اگرچه مستقل می‌نمایاند، در همسایگی تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی و با همکاری چندی از عوامل آن، در لندن انگلستان پا به عرصه وجود می‌گذارد.
«من و تو» یک شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان است که به شرکت «شبکه تلویزیونی مرجان» تعلق دارد. این شبکه تلویزیونی به پخش برنامه‌های سرگرم‌کننده فرهنگی که محصول شرکت متولی‌اش است و دیگر برنامه‌ها، به زبان فارسی می‌پردازد. شبکه تلویزیونی «من و تو 1» برنامه‌های خود را از شهر لندن واقع در پادشاهی متحده بریتانیا پخش می‌کند. کپیتال استودیوی لندن، محل استقرار این شبکه تلویزیونی است.

ادامه مطلب...

  

89/12/16
9:34 ص


این روزها بحث برسر اینکه نشان المپیک 2012 واژه صهیون را به ذهن متبادر می‌کند بالا گرفته و شواهد نشان می‌دهد چنین است، هرچند که مسئولان کمیته بین المللی المپیک، آن را رد کرده اند اما مدارکی موجود است که خلاف گفته آنها را ثابت می‌کند

ادامه مطلب...

89/12/16
9:18 ص

 

 

جهان موازی (2) + تحلیل سریال Fringe - دکتر عباسی

دوستانی که این سریال رو ندیدن هم میتونن این تحلیل رو دانلود کنن و ببینن ! چون همزمان با توضیح دکتر و بین سخنرانی ، کلیپ هایی از این سریال پخش میشه !

فرمت فایل تصویری : Mp4    |   زمان : 1 ساعت و 39 دقیقه   |   حجم : 380 مگابایت

part1  |  part2  |  part3  |  part4  |  part5

کیفیت پایین ( 100 مگابایت ) : " کلیک کنید

منبع برای حقیقت جویان



89/12/14
11:26 ص

با توجه به مسدود شدن مدیا فایر و اینکه اکثر فایل های وبلاگ در این فضا اپلود شده بودند می تونید از طریق ادرس زیر به این سایت دسترسی پیدا کنید

http://cdn.mediafire.com


  

89/12/14
11:7 ص

با خبر شدیم که پادشاه اموی نسب فراماسون فراماسون زاده ی مورد حمایت یهود، یعنی « ملک عبدالله دوم » و طرفدارانش، تحرکات تازه ای را در عالم وب آغاز کرده اند و در ادعایی بی شرمانه، « ملک عبدالله دوم » را نعوذ بالله « مهدی موعود » خوانده اند!بسم... الله الرحمن الرحیم

همزمان با انتشار موج بیداری در ممالک اسلامی، دشمن خونخوار و سفاک و البته حیله گر، تلاش نموده است تا نسخه های بدلی و انحرافی برای به انحراف کشاندن این موج ارایه نماید.

در راستای این امر، دشمن دست به دامان یکی از مهره های دست نشانده در خاورمیانه شده است که البته به حق برای تربیت وی، زحمات بسیاری متقبل شده است و این مهره نیز شخصی نیست بجز « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن.

پیرو اطلاع رسانی یکی از مخاطبان محترم وبسایت، با خبر شدیم که پادشاه اموی نسب فراماسون فراماسون زاده ی مورد حمایت یهود، یعنی « ملک عبدالله دوم » و طرفدارانش، تحرکات تازه ای را در عالم وب آغاز کرده اند و در ادعایی بی شرمانه، « ملک عبدالله دوم » را نعوذ بالله « مهدی موعود » خوانده اند!

در این بین در طی چند روز اخیر، وبلاگ های متعددی در جهت حمایت از « عبدالله دوم » و معرفی وی به عنوان « مهدی موعود » شکل گرفته است و در طی آن ها، نسب دروغین وی و ادعای وی مبنی بر انتساب به خاندان مطهر پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) مورد سوء استفاده قرار گرفته و در قالب مطالبی کوتاه به زبان های گوناگون، به معرفی وی و شباهت وی با مهدی موعود!!! (نعوذ بالله) پرداخته شده! و به مسلمانان در مورد نزدیکی ظهور و خروج وی، بشارت داده شده است. برخی از این وبلاگ ها عبارتند از:

http://9944.blogfa.com/

http://forright.blogfa.com/

http://islam-king.blogfa.com/

http://righttime.blogfa.com/


  

89/12/13
9:43 ع

 

تحلیل سریال Fringe

 

دانلود سخنرانی دکتر عباسی با موضوع جهان موازی ( 1 ) + تحلیل سریال Fringe
89/10/16

دوستانی که این سریال رو ندیدن هم میتونن این تحلیل رو دانلود کنن و ببینن ! چون همزمان با توضیح دکتر و بین سخنرانی ، کلیپ هایی از این سریال پخش میشه !

part1  |  part2  |  part3  |  part4


پیام رسان

+ این رو خودم برای اولین بار اپ کردم > خیانت ال صعودی به دستور فراماسون ها

+ دوستان چطور باید کلمات کلیدی رو در قسمت مشخصات فردی از هم جدا کرد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ