window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");

89/11/30
9:6 ص

واقعا معلوم نیست که ما تا کی باید شاهد این گونه نماد های مخفی در محیط پیرامونمان باشیم . این نماد ها در کشور خصوصا تهران در چند سال گذشته به شدت افزایش داشته و همین آمار، فرض به کارگیری عمدی این نماد ها در کشور را بیشتر نشان میدهد.

واقعا چرا طی چند سال اخیر شاهد گسترش این همه نماد در کشور هستیم ؟ برای درک بهتر این موضوع کلیپ "تاثیر نماد های فراماسونری بر ذهن و اهداف آخرالزمانی" را مشاهده کنید که به این موضوع پرداخته  است . 

چندی پیش سایت ظهور 12 مطلبی را با عنوان " نماد چشم جهان بین در ایستگاه مترو حضرت ولیعصر(عج) "منتشر کرد که به تبیین نماد های فراماسونری در این ایستگاه پرداخته است . بعد از انتشار این مطلب و بازتاب آن در چند خبر گزاری، مسئولان این مترو از امحای این نماد ها خبر دادند و این نماد ها برداشته شد . 

امیواریم این نماد ها از متروی امام خمینی (ره) که یکی از پر ترافیک ترین ایستگاه های مترو تهران است؛ برداشته شود. 

عکس ها در ادامه مطلب ... 


 



و اما بررسی نمادهای فراماسونری در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) : 

 

 

همان طور که در عکس مشخص است نماد چشم (تک چشم ) در این طرح دیده میشود که یکی از نماد های فراماسونری (دجّال آخرالزمان) است. این نشان در حقیقت اشاره به پادشاه یا فرمانده نظام فراماسونری، که همان شیطان است دارد . چرا که شیطان در زمانی که حضرت ابراهیم در هنگام قربانی کردن حضرت اسماعیل، به دلیل پرتاب سنگ به او کور میشود . و در حقیقت الان شیطان چشم راستش کور است . 

عکس های پایین هم دقیقا بر همین امر تکیه دارد : 

 

در این تصویر هم تنها چشم چپ این طرح مشخص است . 

 

 

در تصور پایین هم نمایی از چشم چپ مشخص است :

 

 

در این تصور هم باز چشم چپ این فرد به نمایش درآمده است : 

 

 

واقعا چرا طراح این طرح باید انسانی را طراحی کند که دقیقا بر پایه مبانی فراماسونری است ؟ آن هم انسانی که از پشت چشمش انگاری نوری در حال درخشش است .

 

 

 

تصویر پایین هم به نماد هرم و چشم ماسونی یا هرم و راس متفاوت اشاره دارد : 

 

این تصویر هم به نماد سلیب شکسته نازی ها اشاره دارد. اگر اشتباه نشود، این نماد قبلا جز نمادهای فراماسون ها بوده است که بعد از جنگ جهانی دوم (خود هیتلر هم عضو یکی از شبکه های فراماسونری بوده ) و تنفر شدید مردم جهان از ارتش نازی، فراماسون ها دیگر از این نماد استفاد نکردند: 

 

 

نکات قابل تامل در مورد این ایستگاه این است که ایستگاه مترو امام خمینی (ره) یکی از پر ترددترین ایستگاه های مترو تهران در طول ساعات کاری است .به این دلیل که ایستگاه مشترک خط 1 و خط 2 مترو تهران است . و چرا این نماد ها باید دقیقا در جایی گذاشته شود که بیشترین تعداد مسافر را دارد  ؟ 

و از همه مهم تر این این که چرا باید این نماد ها جایی قرار گیرد که نام آن ایستگاه به نام بنیان گذار جمهوری اسلامی است ؟ آیا توطئه فراماسون نشان دادن سران سیاسی ما در اینجا هم کلید خورده است ؟

 منبع  گروه مستند سازی نشانه


پیام رسان

+ این رو خودم برای اولین بار اپ کردم > خیانت ال صعودی به دستور فراماسون ها

+ دوستان چطور باید کلمات کلیدی رو در قسمت مشخصات فردی از هم جدا کرد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ