window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

89/9/30
11:26 ع

در حالی که « فراماسونری دجال » و یارانش با تمام قوا به اجرای نقشه های شیطانی خویش مشغول بودند، ناگهان در تاریکی مطلق حاکم بر جهان، از دل سرزمین ایران، نوری درخشیدن گرفت که آغاز « انحطاط دجال » و طلیعه ی بازگشت موعود امم حضرت مهدی صاحب الزمان (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) بود.

ایران

دانلود

منابع چهار قسمت


89/9/30
10:58 ع

این مطلب مهم است که  عرفان های  نوپدید  و  ورزش های  تئوسوفیکالی  همچون  « یوگا »  که  شهرت بین المللی یافته اند و از سوی دستگاه های شیطانی ماسونی نیز تبلیغ می گردند، ارتباط بسیار مهم و جدی با فراماسونری جهانی دارند و رهبران این جنبش ها نیز عمدتاً در فراماسونری عضویت دارند.

 سیطره ی دجال

دانلود


89/9/28
8:40 ع

 

برخلاف روال مقالات قبلی وبلاگ که عمدتاً به بحث نشانه های ظهور می پرداختند، به دلیل در پیش بودن انتخابات ایالات متحده ی آمریکا و جنجال های ظاهری پیرامون آن، بر آن شدیم تا نکات مهمی را پیرامون این انتخابات ذکر نماییم. لازم به ذکر است که این مقاله با مقاله ی « فراماسونری: دجال آخرالزمان » ارتباط نزدیکی دارد. بنابراین اگر در قسمتهایی از مقاله ی حاضر به مشکل برخوردید، می توانید از مقاله ی « فراماسونری: دجال آخرالزمان » برای فهم بهتر مقاله، بهره گیرید

دانلود متن کامل


89/9/28
8:31 ع

کشورهای متعددی در خاورمیانه، تحت سیطره ی فراماسونری جهانی قرار دارند و تنها ایران است که پس از انقلاب اسلامی و الهی خود، از یوغ بندگی دجال (فراماسونری جهانی) خارج شده است. از مصر گرفته، تا ترکیه، عربستان، اردن، و ... همگی تحت نفوذ فراماسونری جهانی می باشند و خوانندگان محترم تاکنون در این زمینه نکات مهمی دریافته اند. نکته ی عجیب اینکه گروه ماسونی « Order of the Bath » به رهبری « ملکه الیزابت دوم » انگلستان(80) از محبوبیت بسیاری در منطقه ی خاورمیانه برخوردار بوده و می باشد.

دانلود متن کامل مقاله


89/9/28
7:9 ع

 

فراماسونری

علاوه بر آمریکا، اسراییل، انگلیس، سازمان ملل متحد، بهاییان، اوانجلیکال ها و بسیاری از یهودیان، کشورها و تشکیلات دیگری نیز با فراماسونری جهانی مرتبط می باشند. قبل از معرفی این تشکیلات و این کشورها، ابتدا دو گروه ماسونی معروف، که در ظاهر به عنوان دو « Order » شوالیه ای فعالیت می کنند،  خدمت  خوانندگان  محترم  معرفی می گردد و در ادامه به عضویت تعداد دیگری از کشورها، تشکیلات و سران آن ها در دو گروه ماسونی ذکر شده و سایر گروه های مخفی اشاره خواهد شد:

دانلود متن کامل مقاله


89/9/28
11:43 ص

نهضت های حسینی

بعد از انقلاب اسلامی ایران ، همایشی در فلسطین اشغالی برگذار گردید و 300  شیعه شناس از سراسر جهان به آن دعوت شدند، دستور کار همایش از این قرار بود که بتوانند دلیل عدم انحراف ،عدم سرسپردگی شیعیان و پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بررسی و کشف نمایند بعد از چند روز تبادل نظر ، نتیجه گیری شد که دلیل پیروزی شیعیان و انقلاب اسلامی ایران دو امر است ، یکی نگاه سرخ به گذشته و قیام حسینی و...

دانلود


89/9/28
11:38 ص

در این مقاله به بررسی نماد ها و ساختمان های شرکت های ایرانی پرداخته شده

دانلود


89/9/28
11:34 ص

فراماسونری

نویسنده این کتاب تا آنجا پیش می‌رود که شکل گیری تمدن مدرن غربی از جمله تمام عناصر و مختصات اصلی آن همچون کمونیسم، لیبرالیسم، گلوبالیسم و حتی ظهور هیتلر و رویداد یازده سپتامبر را محصول توطئه‌های پیچیده و مخفی ماسونی‌ها می‌داند. به اعتقاد نویسنده، صهیونیسم رویه دیگر فراماسونری است و در اصل این بانکداران متنفذ یهودی بوده‌اند که با استفاده از عوامل خود توانسته‌اند فلسفه‌ای به نام فراماسونری را شکل و انتشار دهند.

 دانلود متن کامل مقاله در ادامه ادامه مطلب...

89/9/27
7:40 ع

در این سخنرانی به اهمییت امور اخروی الخصوص عزاداری محرم پرداخته

دانلود »مشغول اخرت شو

برای دیدن سایر قسمت ها به ایت الله مجتهدی مراجعه کنید


89/9/27
6:33 ع

برخورد احساسی با واقعه عاشورا سبب ورود برخی از مطالب غیرواقعی در کتاب‌هایی است که بیشتر آنها در قرون اخیر نگاشته شده‌اند. برای بررسی و شناخت انحرافات و خرافه‌هایی که وارد مقاتل شده‌اند، میزگردی با حضور حجج اسلام سیدمحمود طباطبایی‌نژاد و امیرحسین ملک‌پور، اعضای گروه تحقیقاتی دانشنامه 14 جلدی امام حسین (ع) انجام شد که گزیده‌ای از آن در پی می‌آید.

دانلود متن کامل مقاله در ادامه مطلب...

پیام رسان

+ این رو خودم برای اولین بار اپ کردم > خیانت ال صعودی به دستور فراماسون ها

+ دوستان چطور باید کلمات کلیدی رو در قسمت مشخصات فردی از هم جدا کرد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ