window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");

89/9/24
11:13 ص

اولین شبکه اجتماعی تخصصی شیعیان با نام مرکز اطلاع رسانی “شیعه نتورک ” در آستانه ماه مبارک رمضان راه اندازی شد.

شیعه آنلاین در این باره نوشت: “شیعه نتورک ” اولین شبکه اجتماعی تخصصی برای شیعیان است. شبکه ای بزرگ به وسعت قلب های تمام شیعیان جهان، شبکه ای گرم به گرمی قلب های پر محبت شیعیان و در آخر شبکه ای شیعی برای تمام شیعیان.

هر فرد شیعه ای در هر نقطه ی جهان یک شناسنامه ای دارد اما شناسنامه ای که برای همه یکی است اما این بار شناسنامه ای اختصاصی برای شیعیان، شناسنامه ای شیعی.
شیعیان می توانند در این شناسنامه فایل های صوتی خودشان را آپلود کنند، گالری های عکس بسازند و در آن عکس های خود را منتشر کنند، فیلم های خودشان در شبکه قرار دهند، گروه های مختلف دوستی و همبستگی تشکیل دهند، و لینک های دلخواه خودشان را منتشر کنند.
دیگر شیعیان همچنین می توانند شناسنامه ی دیگری را ببینند، برای او نظر بنویسند و با هم ارتباط برقرار کنند، برای هم پیام بفرستند و همدیگر را در لیست دوستان خود قرار دهند. همه و همه در شبکه اجتماعی شیعیان برادرند، برادری دینی.
شیعیان در “شیعه نتورک ” به راحتی می توانند با دوستان خود گفتگوی آنلاین (چت) کنند و از حال همدیگر با خبر شوند. فضایی صمیمی و گرم منتظر همه ی شیعیان جهان است. به امید همبستگی و وحدت تمامی شیعیان جهان.

علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی: www.shianetwork.ir از وارد اولین شبکه اجتماعی تخصصی شیعیان شده و پس از عضو شدن در آن، از بخش های مختلف این شبکه استفاده کنند.


پیام رسان

+ این رو خودم برای اولین بار اپ کردم > خیانت ال صعودی به دستور فراماسون ها

+ دوستان چطور باید کلمات کلیدی رو در قسمت مشخصات فردی از هم جدا کرد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ