window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
window.open( "http://www2.lenjan.net/", "sh ", "width=800%,height=800% ");
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

89/9/27
5:35 ع

یک قطعه جدید ذخیره ساز اطلاعات در انتهای کابل کیبرد نصب می‌شود تا کلیه کلمات تایپ شده را در خود ذخیره نماید این قطعه بیشتر در دانشگاه‌ها، ادارات، کافی‌نت‌ها، نمایشگاه‌ها، هتل‌ها و فرودگاه‌ها استفاده می‌شود؛ بنابراین کسانی که در این مکان‌ها اطلاعات حساب بانکی خود را وارد می‌کنند، یا وارد سایت‌های مهم دیگر می‌شوند، باید بیشتر مراقب باشند.

  

89/9/27
5:31 ع

بهاییان باوجود تظاهربه صلح‎طلبی امروز خود، در طول سال‎های دور و نزدیک از ضربه‎زدن به مسلمانان و جامعه تشیع هیچ‎گاه فروگذاری نکرده‎اند. به این‎ ترتیب، دور از انتظار نیست اگر هماره به‎عنوان حساسیت‎برانگیزترین فرقه انحرافی در ایران ضرورت مقابله با آن احساس شده است.

بهائیت

دانلود متن کامل مقاله در ادامه مطلب...

89/9/27
2:26 ع

نام کلیپ : Phase 3 
سازنده : WakeUpProject.Com
قسمت : دوم
ترجمه و زیر نویس : گروه مستند سازی نشانه
زمان کلیپ : 00:08:10
فرمت کلیپ : Wmv
کیفیت : خوب
حجم فایل : 33.04 مگابایت

قسمت دوم

برای دریافت قسمت اول به  مستند مراجعه کنید


  

89/9/27
1:38 ع

مداحی زیبا

مداحی زیبا در مورد شهدا و رهبر محرم 89

دانلود کلیپ صوتی

دانلود فایل

منبع انصار کلیپ


  

89/9/27
12:30 ع

در سال های اخیر، سیاست جدیدی در هالیوود شکل گرفته است: جوامع مخفی محور توطئه در فیلم ها هستند. برخی از این حرکت شگفت زده می شوند، زیرا گمان می رود که جوامع مخفی، قاعدتا باید مخفی باشند. بسیاری از دست اندر کاران صنعت سینما خود عضوی از انجمن های برادری و فراماسونری هستند. پس چه دلیلی برای این حرکت وجود دارد؟

جوامع مخفی

دانلود متن کامل مقاله در ادامه مطلب...

89/9/27
12:19 ع

اما جناب ناپلئون از قدیم با یهودیان ارتباط گسترده ای داشته است ولی نه هر یهودی هدف او اول جذب سران یهودیان پولدار بوده است. در درجه دوم چون یهودیان در آن زمان با داشتن ثروت و قدرت پنهانی از جامعه مسیحیت ترد شده بودند امپراتور مطمئن بود که با این کار نیروهای بسیار وفاداری را جذب میکند . و شاید مهمترین دلیل او و اهمیت او به یهودیان تعلیمات فرماسونری و ضد مسیحیت وی بوده است

فرماسونری

دانلود متن کامل مقاله ادامه مطلب...

89/9/27
12:8 ع

حضور تعدادی‌ از بابیان‌ در انجمنهای‌ مخفی‌ در کنار چهره‌های‌ شاخص‌ فراماسونری‌ و عضویت‌ تعدادی‌ از آنها در فراموشخانه‌ ملکم‌ و لژ بیداری‌ در دوره‌ قاجار و در آستانه‌ مشروطه، حکایت‌ از همنوایی‌ این‌ دو جریان‌ با هم دارد

حضور بهائیت

دانلود متن کامل مقاله   ادامه مطلب...

89/9/26
4:59 ع

بزرگترین مأموریّت وهّابیون تا سال 2012 م. به اجرا در خواهد آمد، تا این سال، همه نشانه‌ها، نمادها و سوابق مسلمانان سلف و اهل بیت(ع) در امّ القرای اسلامی نابود خواهد شد و در غیبت همة سنّت‌های اسلامی که در اثر بدعت‌های سلفی و شرک‌آلود خواندن آن سنّت‌ها از میان مسلمانان رخ بربسته، در بنای اصلی «مسجدالحرام و مسجد النّبی» نیز در تیررس تیرهای زهرآلود ماسونی و شیطانی از جمله ابراج البیت، کارکردهای خود را از دست خواهد داد تا فراماسونری جهانی یا همان دجّال آخرالزّمان به راحتی بتواند حکومت جهانی شیطان را مستقر نماید.

دانلود مقاله کامل در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب...

89/9/26
4:30 ع

خبرگزاری فارس : دکتر حسن عباسی در همایش سراسری جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در سه حوزه اندیشه، سیستم و مدیریت،نیازمند تحول هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس حسن عباسی محقق و پژوهشگر که در همایش سراسری جامعه اسلامی دانشجویان در تالار شهید چمران دانشگاه ارومیه سخن می‌گفت، با بیان اینکه در سه حوزه اندیشه سیستم و مدیریت نیازمند تحول هستیم اظهار داشت:پرداختن صرف به یکی از سه حوزه مشکلات را حل نمی‌کند بلکه باید در هر سه حوزه تحول ایجاد کرد.

ادامه مطلب...

89/9/26
4:27 ع

مقاله عروسک باربی از دکتر حسن عباسی به افشای سیاستهای ایالت متحده روی عروسک باربی و سوء استفاده ابزاری ایالت متحده از این عروسک میپردازد. در ادامه متن این مقاله را می خوانیم :

 پدیده عروسک باربی

در روش های تعلیم و تربیت، مهمترین و کلیدی ترین عامل، بحث «الگو سازی» است. هر سن و هر جنس، الگوی خاص خود را بر می تابد. در این میان مهمترین سن، دوران کودکی است. تربیت دوران کودکی توام با بهره گیری از الگوهای خاص و ویژه این دوران است. طبیعی است که الگوهای دوران کودکی به طور عمده از مولفه های عاطفی ....

ادامه مطلب...

پیام رسان

+ این رو خودم برای اولین بار اپ کردم > خیانت ال صعودی به دستور فراماسون ها

+ دوستان چطور باید کلمات کلیدی رو در قسمت مشخصات فردی از هم جدا کرد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ